Trinta novas marcas do sector agroalimentarios incorporanse á Irmandade Galega de Agroalimentarios e Adegueiros (IGARDI), sección do Foro Enrique Peinador. Feiraco e unha das empresas de Rafael Cuiña estrán entre as marcas do sector agroalimentarios incorporaronse á Irmandade agroalimentaria.
A iniciativa vai apoiada cun anuncio publicitario para fomentar o consumo responsable e solidario coas marcas que etiquetan en lingua galega que será espallado a través das redes sociais.
Facer viable as índustrias de tranformación do agro galego e normalizar o uso da lingua galega na publicidade e etiquetas dos seus produtos, velaí os obxectivos desta campaña de publicidade dirixida aos consumidores galegos. Chama ao consumo responsable e solidario coas marcas comerciais que se identifican co idioma.
Ademais, IRGADE distribuirá cinco mil autocolantes co seguinte texto: “Eu etiquetados en galego, e ti?”. A cidade de Compostela convertirase nun banco de probas para esta campaña de consumo galeguizado en tabernas e restaurantes.